Salut à tous et spécialement au francophone

Status
Not open for further replies.

Bassjay

New member
Dec 16, 2016
2
0
Je rejoins votre communauté, armateur d'anime comme vous je suis content de trouver un endroit ou nous pourrons discuter et echanger.
J'espère ne pas etre le seul francophone.
Nous verrons bien...
bisous ;)
 
Hi [MENTION=137068]Bassjay[/MENTION];!

Well, my French was never my strength, where then I'll try with Google's translation - you should me apologize, if I may some errors make. Where then...

Salut et bienvenue à notre petit et agréable endroit appelé ASF, Bassjay!

Ayez un amusement perdu avec la substance d'ici, et appréciez votre temps libre aussi avec nous, ok ^ _ ^?


Edit: Si vous ne pouvez pas hors de vous-même parler anglais / écrire, alors vous pourriez tranquilliser l'application de traduction de Google utilisation. Parce que ASF est un site anglais (bien que vous pouvez, si vous rencontrez un autre français ici, vous pouvez alors tranquillité dans la zone VM ou PM de ASF dans votre langue parlent ou écrivent).:goodtea:
 
Your french wasn't so bad, like my english i hope
Thanx for your message
See you on the forum.
Take care
 
Your french wasn't so bad, like my english i hope
Thanx for your message
See you on the forum.
Take care

Lol, not to thanking, it wasn't a big deal... Where then move ahead and have fun^_^!
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Latest profile posts

Shhlime wrote on Nihonjaki90's profile.
Could you reupload this relatively vintage game on Mexa? Would appreciate greatly.
27292936 wrote on Shine's profile.
Hi, can you please reupload RJ01095149?
Thanks in advance.
yagonazumi wrote on Otokonoko's profile.
Hi, can you please re-upload this with the bonus version? The creator has updated the bonus of about 200MB.
[RJ296520]
All links are dead. sadge
momoka1919 wrote on Shine's profile.
Please upload this urgently
CUSTOM OREDER MAID 3D2&2.5 GP-03